הזינו את שם המוצר בתיבת החיפוש

מבצע!

צמיד קשיח בנגל בצבע כסף דגם "צ'ן"

צמיד קשיח בנגל בצבע כסף, דגם "צ'ן".  מידות: 65X55 מ"מ  |  היקף: כ- 19 ס"מ  |  רוחב: כ- 2 מ"מ  |  עובי: כ- 0.70 ס"מ

עקב מגוון רחב של סוגי מסכים והשוני בין הצגים, ייתכנו שינויים קלים בגוון/ צבע הפריט.  התמונה להמחשה בלבד. המחיר הינו ליחידה אחת ואינו כולל קופסאות מתנה/ אריזה או אביזרים נלווים המוצגים בתמונה.

49.00

* המחיר הסופי כנקוב באתר שבו מתבצעת המכירה

ספק מקומי:

תיאור נוסף

קצת מידע על התכשיטים הנמכרים באתר MyCart התכשיטים הנמכרים באתר הינם תכשיטים עמידים ואיכותיים, הנשמרים לאורך כל השנים. התכשיטים עשויים מרודיום וחלקם גם מצופים בזהב. חלק מהתכשיטים עשויים מכסף טהור (אם כך צוין במפרט התכשיט). התכשיטים אינם מחלידים, אינם משחירים, אינם גורמים לגירוי בעור ו/או לפריחה. אינם נשחקים ואינם נהרסים. עם התכשיטים הנמכרים אצלנו, אפשר להזיע, להתקלח, להיכנס לים ולבריכה, אפשר למרוח קרם גוף/ שמן גוף, קרם הגנה וכו', מבלי להסיר אותם ומבלי שיפגעו בתכשיט. כמו כן- ניתן להשתמש כרגיל בבשמים ובמוצרי קוסמטיקה שונים, יחד עם זאת- איננו יכולים להבטיח שהתזה ישירה וקבועה של בושם על תכשיטים עם ציפוי זהב, לא יקצרו את אורך חיי הציפוי. בכל מקרה- אין חשש לגרימת נזק בריאותי של תפרחת וגירויים. ציפוי זהב תכשיט מצופה זהב הינו תערובת של מתכות המצופה בשכבה של זהב אמיתי. התכשיטים באתר, חלקם (אם צוין שהם מצופים בזהב), מצופים בציפוי איכותי ביותר בעובי של 3 מיקרון ולכן הם עמידים לאורך זמן רב מאוד. ככלל ולידע הכללי, ככל ששכבת הציפוי עבה יותר, כך התכשיט עמיד יותר ויחזיק לאורך זמן רב יותר. מה גורם לגירוי בעור ופריחה בתכשיטים אחרים? בתהליך ציפוי נהוג, ברוב המקומות, לערב גם ניקל בתערובת המתכות. אחוז רחב מהאוכלוסיה רגיש לניקל ולכן תכשיטים אחרים עלולים לגרום לתופעות אלרגיות כגון פריחה, גירוי ואדמומיות. בתכשיטים הנמכרים באתר- אין ניקל בתכשיטים וגם לא בציפוי הזהב, כך שאתם יכולים לסמוך על זה שגירוי ופריחה- לא יופיעו מהשימוש בתכשיטים אלה. קנייה נעימה 😊 צוות האתר


גולשים יקרים, שימו
מוצר זה הינו מוצר הנמכר מקומית באמצעות אתר MyCart.
מחיר המוצר
כולל הוצאות אריזה ושילוח באמצעות דואר רשום, אנו משתמשים בשירותי דואר ישראל.
זמן האספקה למוצרים ברכישה המקומית הינו
עד 10 ימי עסקים.
בירורים אודות מוצרים שהוזמנו ברכישה מקומית, ניתן להפנות למייל – [email protected]

נתקלתם בקושי בהזמנה? צריכים עזרה? רוצים לברר אודות הזמנה? מלאו את הטופס והקפידו לפרט את פנייתכם בשדה ההודעה.

תיאור

קצת מידע על התכשיטים הנמכרים באתר MyCart
התכשיטים הנמכרים באתר הינם תכשיטים עמידים ואיכותיים, הנשמרים לאורך כל השנים. התכשיטים עשויים מרודיום וחלקם גם מצופים בזהב. חלק מהתכשיטים עשויים מכסף טהור (אם כך צוין במפרט התכשיט).
התכשיטים אינם מחלידים, אינם משחירים, אינם גורמים לגירוי בעור ו/או לפריחה. אינם נשחקים ואינם נהרסים.

עם התכשיטים הנמכרים אצלנו, אפשר להזיע, להתקלח, להיכנס לים ולבריכה, אפשר למרוח קרם גוף/ שמן גוף, קרם הגנה וכו', מבלי להסיר אותם ומבלי שיפגעו בתכשיט. כמו כן- ניתן להשתמש כרגיל בבשמים ובמוצרי קוסמטיקה שונים, יחד עם זאת- איננו יכולים להבטיח שהתזה ישירה וקבועה של בושם על תכשיטים עם ציפוי זהב, לא יקצרו את אורך חיי הציפוי. בכל מקרה- אין חשש לגרימת נזק בריאותי של תפרחת וגירויים.

ציפוי זהב
תכשיט מצופה זהב הינו תערובת של מתכות המצופה בשכבה של זהב אמיתי. התכשיטים באתר, חלקם (אם צוין שהם מצופים בזהב), מצופים בציפוי איכותי ביותר בעובי של 3 מיקרון ולכן הם עמידים לאורך זמן רב מאוד.
ככלל ולידע הכללי, ככל ששכבת הציפוי עבה יותר, כך התכשיט עמיד יותר ויחזיק לאורך זמן רב יותר.

מה גורם לגירוי בעור ופריחה בתכשיטים אחרים?
בתהליך ציפוי נהוג, ברוב המקומות, לערב גם ניקל בתערובת המתכות. אחוז רחב מהאוכלוסיה רגיש לניקל ולכן תכשיטים אחרים עלולים לגרום לתופעות אלרגיות כגון פריחה, גירוי ואדמומיות.

בתכשיטים הנמכרים באתר- אין ניקל בתכשיטים וגם לא בציפוי הזהב, כך שאתם יכולים לסמוך על זה שגירוי ופריחה- לא יופיעו מהשימוש בתכשיטים אלה.

קנייה נעימה 😊
צוות האתר

×